СУЧАСНІ ШЛЯХИ ПРОСУВАННЯ ПРОДУКЦІЇ І НЕ ТІЛЬКИ…

11 квітня 2024 в рамках дисциплін «STP маркетинг» (викладач Марія МІНЧЕНКО, групи Мк-11, Мк-11-2), «Маркетингове ціноутворення»  (викладач Лілія ХОМЕНКО,  групи Мк-21, Мк-3), «Бренд-менеджмент» (викладач Олена ЧИГРИН, групи Мк.м-31/1у) проведено практично орієнтований захід.

Невгамовні бакалаври та магістри відвідали майстер-клас від маркетолога ТОВ “ГУАЛАПАК УКРАЇНА“, Владислава Гончарова.

Дізнались багато нового про:

  • особиливості роботи підрозділу маркетингу;
  • систему комунікації компанії зі споживачами
  • просування продукції у цифровому середовищі
  • головні вимоги до маркетологів на сучасних підприємствах та ще багато цікавих інсайтів…

Джерело: https://dom.biem.sumdu.edu.ua/uk/novyny/1013-suchasni-shlyakhy-prosuvannya-produktsiyi-i-ne-tilky