11 квітня 2024 в рамках дисциплін «STP маркетинг» (викладач Марія МІНЧЕНКО, групи Мк-11, Мк-11-2), «Маркетингове ціноутворення» (викладач Лілія ХОМЕНКО, групи Мк-21, Мк-3), «Бренд-менеджмент» (викладач Олена ЧИГРИН, групи Мк.м-31/1у) проведено практично орієнтований захід.
Невгамовні бакалаври та магістри відвідали майстер-клас від маркетолога ТОВ “ГУАЛАПАК УКРАЇНА“, Владислава Гончарова.
Дізнались багато нового про:
- особиливості роботи підрозділу маркетингу;
- систему комунікації компанії зі споживачами
- просування продукції у цифровому середовищі
- головні вимоги до маркетологів на сучасних підприємствах та ще багато цікавих інсайтів…
Джерело: https://dom.biem.sumdu.edu.ua/uk/novyny/1013-suchasni-shlyakhy-prosuvannya-produktsiyi-i-ne-tilky