Майбутні менеджери соціокультурної діяльності опановують практичні аспекти іміджелогії громад

09 квітня для здобувачів ОП “Менеджмент соціокультурної діяльності”  відбулося заняття з дисципліни Іміджелогія та брендінг з залученням практика Закревської Тетяни Дмитрівни, начальника відділу маркетингу, промоції, туризму управління стратегічного розвитку міста Сумської міської ради.

На занятті здобувачі мали змогу ознайомитися із особливостями територіальної іміджелогії. Практик поділилася практичним досвідом фахівців відділу маркетингу, промоції, туризму управління стратегічного розвитку міста Сумської міської ради в питаннях:

  • формування стратегії розвитку м.Суми;
  • створення нового іміджу міста та територіальної громади;
  • розробку логотипа та лозунга м. Суми;
  • впровадження реальних та віртуальних екскурсій містом тощо.

Заняття відбувалося в форматі дискусії, де здобувачі мали можливість задати питання практику та оцінити високу актуальність освітніх компонентів, здобутих ними під час навчання на ОП “Менеджмент СКД” .

Джерело: https://ppst.sumdu.edu.ua/uk/novyny/1372-maibutni-menedzhery-sotsiokulturnoi-diialnosti-opanovuiut-praktychni-aspekty-imidzhelohii-hromad