Менеджер з постачання

Обов’язки:
– організація та контроль всього процесу закупівлі, починаючи від пошуку відповідного для Компанії постачальника, підписання з ним договору, закінчуючи відвантаженням товару;
– складання необхідної звітності, контроль взаєморозрахунків.

Вимоги:
– вища освіта;
– досвід роботи у системних компаніях на аналогічній посаді (бажано у сфері будівництва);
– досвід роботи в 1С, впевнений користувач ПК (Word, Excel);ю
– високий рівень комунікабельності, уміння вести ділові переговори та відстоювати інтереси Компанії, організованість, стресостійкість.

Ми пропонуємо:
– офіційне працевлаштування; – час зайнятості 08:00 — 17:00 Пн — Пт;
– кар’єрне зростання та ін.

Детальніше https://robota.ua/company3551408/vacancy9952077?ref=company&cre=company_profile&pos=spa_company