Менеджер відділу клієнтської підтримки (вхідна лінія, німецькомовний ринок)

Обов’язки:
– прийом вхідних дзвінків та надання консультаційної допомоги клієнтам;
– обробка запитів користувачів у системі замовника;
– відповіді на e-mail-запити клієнтів.

Вимоги:
– досконале володіння німецькою мовою, розмовною та письмовою;
– комунікабельність та аналітичні здібності;
– вміння перемикатися на різні акценти у роботі.

Ми пропонуємо:
– офіційне працевлаштування та відповідні законодавчі ґаранти (оплачувані відпустки, лікарняні тощо);
– медичне страхування;
– корпоративні навчання;
– релокаційний пакет для тих, хто переїжджає до нас з інших міст.

Детальніше https://robota.ua/company2014275/vacancy9904744?ref=company&cre=company_profile&pos=dkp_company

Контакти для зворотнього зв’язку: https://t.me/RostyslavDMP