Менеджер з розвитку клієнтської мережі

Обов’язки:

– щоденна робота з базою потенційних клієнтів;

– фундаментальне дослідження компаній і контактів в рамках фокус-ринків і цільових кампаній, пошук нових потенційних клієнтів;

– ініціювати перший контакт з потенційними клієнтами, завантажувати їх дані до CRM;

– проводити первинну кваліфікацію потенційних клієнтів на основі короткої телефонної розмови;

– спілкуватися з потенційними клієнтами (інфлюенсерами, особами, які приймають рішення);

– холодні електронні листи/дзвінки тощо;

– назначати онлайн і офлайн зустрічі;

– вести звітність, проводити аналіз ефективності процесу лідогенерації.

Вимоги:

– рівень англійської мови С1 (вільне володіння);

– відмінні усні та письмові навички спілкування;

– досвідчений користувач Інтернету, соціальних мереж, вміння швидко шукати в Google;

– ввічливість, орієнтація на результат;

– впевненість у собі;

– здатність до швидкого навчання та гнучкість до змін;

– аналітичні здібності, вміння працювати з великим обсягом даних та систематизувати інформацію.

Буде плюсом:

– досвід продажу B2B послуг;

– використання CRM/програмного забезпечення для продажів;

– розуміння software індустрії.

Ми пропонуємо:

– можливість кар’єрного зростання та професійного розвитку;

– соціальні бенефіти (відпустка, лікарняні, медичне страхування);

– корпоративні групові заняття англійською;

– простір для генерації ідей та інновацій;

– гнучкий старт робочого дня;

– сучасний, світлий та добре обладнаний офіс у самому центрі міста Суми з комфортною робочою атмосферою;

– дружній колектив та not-bosses-management, де тебе цінують як особистість, а не лише як працівника;

– чемпіонати з настільного футболу та VR-кімнату;

– позитивну атмосферу, регулярні тімбілдінги та корпоративні заходи.

Навіть якщо ви поки без досвіду в цій галузі, але маєте бажання працювати в ІТ, чудову англійську та обожнюєте спілкування з людьми – ця вакансія саме для вас!

Зворотній зв’язок

[email protected]