Customer support representative, перекладач

Вимоги до кандидатів:
знання англійської мови (рівень не нижчий Upper-Intermediate);
висока грамотність;
знання ПК на рівні впевненого користувача;
бажання працювати з людьми;
можливість пояснити складні речі доступною мовою навіть у переписці;
вивчення великого об’єму інформації за короткий проміжок часу;
вміння легко формувати думки і передавати їх у текстовій формі;
комунікабельність та терпіння по відношенню до людей з різними інтелектуальними здібностями! 🙂
Великим плюсом будуть базові знання HTML, CSS, а ще більшою перевагою буде досвід роботи з WordPress.

Обов`язки:
допомагати клієнтам вирішувати питання, які виникають у процесі роботи з нашими продуктами;
відповідати на коментарі клієнтів;
писати інструкції по використанню наших продуктів.

Ми пропонуємо:
комфортні умови праці у центрі;
оплату праці, яка зростатиме пропорційно вашому досвіду;
дружелюбний менеджмент;
оплачувані відпустку і лікарняний;
гарний настрій навіть по понеділкам;
роботу в яскравому, молодому та позитивному колективі;
постійний розвиток і роботу над собою!

Заробітна плата: 7000 – 12000 грн.

Якщо зацікавила вакансія, звертайся за телефоном: 0979365187.