Старший фахівець операційної діяльності з обслуговування покупців

Обов’язки:

забезпечення високого рівня обслуговування покупців, формування гнучких умов співпраці з покупцями;

опрацювання заявок клієнтів;

документальне оформлення замовлень;

організація та контроль процесу забезпечення замовлення;

налаштування процесу роботи по отриманню замовлень, відвантаження товару, документальному супроводу;

участь у процесі оптимізації операційних процесів.

Вимоги:

– повна вища освіта;

– впевнений користувач ПК (Microsoft Office ,1C, Medoc (буде перевагою));

– досвід роботи на аналогічній посаді буде перевагою;

– прагнення до розвитку;

– уміння вирішувати проблеми, здатність планувати, організовувати та контролювати;

– відповідальність, стресостійкість;

– готовність до відрядження.

Ми пропонуємо:

– стабільну заробітну плату (аванс + основна частина);

– офіційне працевлаштування, оплачувану відпустку 24 календарні дні, оплачувані лікарняні;

– оплачувані профільні виставки та конференції (в Україні);

– корпоративне навчання;

– медичне обслуговування та харчування;

– корпоративні заходи (відпочинок, свята);

– спортивний зал;

– спеціальні знижки при купівлі товарів в мережі наших торгових центрів.

Виникли питання або цікавлять подробиці? 

Телефонуйте +38 (099) 157 74 06 

Або надсилайте резюме [email protected]