Обов’язки:
забезпечення високого рівня обслуговування покупців, формування гнучких умов співпраці з покупцями;
опрацювання заявок клієнтів;
документальне оформлення замовлень;
організація та контроль процесу забезпечення замовлення;
налаштування процесу роботи по отриманню замовлень, відвантаження товару, документальному супроводу;
участь у процесі оптимізації операційних процесів.
Вимоги:
– повна вища освіта;
– впевнений користувач ПК (Microsoft Office ,1C, Medoc (буде перевагою));
– досвід роботи на аналогічній посаді буде перевагою;
– прагнення до розвитку;
– уміння вирішувати проблеми, здатність планувати, організовувати та контролювати;
– відповідальність, стресостійкість;
– готовність до відрядження.
Ми пропонуємо:
– стабільну заробітну плату (аванс + основна частина);
– офіційне працевлаштування, оплачувану відпустку 24 календарні дні, оплачувані лікарняні;
– оплачувані профільні виставки та конференції (в Україні);
– корпоративне навчання;
– медичне обслуговування та харчування;
– корпоративні заходи (відпочинок, свята);
– спортивний зал;
– спеціальні знижки при купівлі товарів в мережі наших торгових центрів.
Виникли питання або цікавлять подробиці?
Телефонуйте +38 (099) 157 74 06
Або надсилайте резюме [email protected]