Адміністративний менеджер

Обов’язки:

– ведення діловодства на підприємстві, реєстрація, ведення обліку вхідної та вихідної кореспонденції;

– приймання телефонних дзвінки, переадресація інформації на співробітників підприємства;

– забезпечення підрозділів підприємства канцелярією, господарськими товарами, медикаментами;

– формування реєстрів безготівкових платежів на оплату комунальних послуг та ін.

Вимоги:

– вища або базова вища освіта;

– впевнений користувач MS Office Word, Excel, Outlook, навички роботи з оргтехнікою; 

– знання основ діловодства, навички спілкування і ділового листування українською мовою та ін.

Ми пропонуємо:

– стабільна оплата праці;

– 5-ти денний робочий тиждень;

– офіційне працевлаштування;

– оплачувана відпустка та лікарняні.

Детальніше https://www.work.ua/jobs/4231919/