Обов’язки:
– ведення діловодства на підприємстві, реєстрація, ведення обліку вхідної та вихідної кореспонденції;
– приймання телефонних дзвінки, переадресація інформації на співробітників підприємства;
– забезпечення підрозділів підприємства канцелярією, господарськими товарами, медикаментами;
– формування реєстрів безготівкових платежів на оплату комунальних послуг та ін.
Вимоги:
– вища або базова вища освіта;
– впевнений користувач MS Office Word, Excel, Outlook, навички роботи з оргтехнікою;
– знання основ діловодства, навички спілкування і ділового листування українською мовою та ін.
Ми пропонуємо:
– стабільна оплата праці;
– 5-ти денний робочий тиждень;
– офіційне працевлаштування;
– оплачувана відпустка та лікарняні.
Детальніше https://www.work.ua/jobs/4231919/