Виріши кейс та вигравай подорож до Європи

Для цього тобі потрібно пройти цілий квест: оцінити наявні стандарти обслуговування, проаналізувати ефективність систем забезпечення якості надання послуг та досвід видатних компаній в обслуговуванні клієнтів, а потім створити нову ефективну сервісну модель обслуговування.

Вимоги до учасників:
студенти (з 18 років включно) та випускників 2017-2019 рр.;
економічні та гуманітарні напрямки.

Участь:
безкоштовна;
команда 1-4 чоловік.

Розклад:
21.11.19 – початок реєстрації;
18.12.19 – вебінар від начальника центру якості обслуговування клієнтів UKRSIBBANK;
01.02.20-10.02.20 – менторські зустрічі у регіонах;
23.02.20 – дедлайн завантаження рішень;
24.02.20-04.03.20 – перевірка рішень;
05.03.20 – визначення фіналістів;
12.03.20 – фінал.

Автори найкращих рішень отримають подарунки, запрошення на роботу до банку та освітню подорож до Європи!

Реєструйся за посиланням: https://bitly.su/Y4Kq0.

Детальніше:https://bit.ly/2LeT1lj.